Hej från München!

Hej kära klassisar!

Ett litet "brev" mitt under mitt kaos i München. Jag, min mor och en tjej som heter Veronika (gick på kävesta dans) letar lägenheter, och det är verkligen en hel vetenskap! Vet inte hur det är i London Jonna, men kan tänka mig vilket helvete ni har med, kanske? Har letat i tre dagar, min mamma åker hem på torsdag och vi har lite panik. Är det inte att lägenheten ligger för långt bort så ska hyresvärden ha en deposition på 25000, eller så ska förmedlaren ha tre månadshyror i avgift, och så vidare och så vidare. Jag längtar tills allt är ordnat och vi verkligen kan ägna oss åt att utforska München!

Det är en underbart fin stad för övrigt, som göteborg fast större, renare och med ordning. Underbart! Och sjukt trevliga människor och (faktiskt) en hel del snygga män - tvärt emot vad jag trodde! Ser fram emot Oktoberfesten kan jag säga, ska bli mycket spännande... kom och hälsa på under den tiden ni som kan!!

Vi var på skolan idag med, och den var fruktansvärt fin, helt okej stora salar, rätt nyrenoverat såg det ut som och mycket trevliga människor. Therese, vi kommer ha det bra ;) det lät dessutom som att vi får dansa där gratis nu innan också, de har lite eftermiddagskurser. Tror ni jag kommer utnyttja det eller?!

Hoppas ni andra har det bra och att vi hörs snart! Lägg upp maaassa bilder i facebook-gruppen ni som har! :D

Puss och kram på er, saknar er alla!

Kommentarer
Postat av: Eva

Det låter ju skitbra, bara du hittar lägenhet förstås!!!!! Lycka till med allt :D

2010-08-31 @ 21:54:30
URL: http://evalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0