Kära gammla Löftis

Då blev man först att blåsa liv i denna sidan igen, och vad skulle passa bättre, jag är ju den som är kvar ;)
Sommarlovet är slut och jag har precis tagit mig igenom första träningsveckan, är helt slut. Men man kan inte låta bli att bli lite nostalgisk när man börjat om på nytt och Sofia pratar om att suga in magen i situppsen, alla har ångestfyllt smärtat sig igenom psoas stretchen och man får papper om vaderna att fylla i på anatomin.

På tisadg är det dax för första turen ut till Löftadalen och den unerbara höst promenaden, i år har dom dock gjort om uppläget så det blir nog ingen benbrytande offroad vandring vid kusten i tron om att man gått vilse. Vi ska inte heller behöva fuska för att hamna i samma grupp som någon vi känner..

Nej nu ska jag gå ner och ta reda på min tvätthög (som ni kan tänka er är den väldans stor), men bara för att vara lite mer nostalgisk lägger jag upp en av alla hoppbilderna från förra året :)

Hade Underbart /Tove

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0