Johanna C, fredag 26 augusti

Åh vad jag saknar Varberg när jag läser alla gamla (och nya) inlägg! Vilken bra idé att ta upp bloggen igen, kanon initiativ! Hoppas allt är bra med alla och att hösten för med sig nya, spännande äventyr.

Jag jobbar fortfarande som entertainer på Teneriffa och jag trivs jättebra! Sång, teater och dans fem kvällar i veckan, jag delar lägenhet med en tjej som heter Terese och spenderar fritiden på gymmet och i solen. Det är ungefär mitt liv. Det är väldigt roligt och väldigt intensivt. (och herre om det finns heta män här!)

Ikväll har jag ledigt, så jag och några kompisar från jobbet haft tacokväll. Jättetrevligt! Det är så underbart med de lediga kvällarna, se solen gå ner i havet, ta det lugnt och umgås. Annars jobbar vi ju alltid vid den här tiden.

Imorgon och på söndag kommer chefen från Stockholm hit för att se på show. Det ska bli spännande att höra vad hon har att säga. Så nu ska jag gå och lägga mig så jag är pigg imorgon! Då blir det ABBA-show som heter duga!

Ta hand om er! Pussar å kramar i massor!



Tvättis hälsar också. Tvättis heter jag, en tvättbjörn som är glad! LalalalaLAlala...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0